Vous êtes ici : Accueil > Archives > Pédagogie > Breton > TINTIN HA SEKRED AN UNKORNEG
Publié : 13 mars 2012

Tintin et le secret de la Licorne

TINTIN HA SEKRED AN UNKORNEG

Skolajidi 6vet-5vet - Collégiens bilingues de 6e-5e

Bandenn-dreset ‘Tintin hag an unkorneg’ bet enrollet gant skolajidi Romain Rolland.

La bande-dessinée ‘Tintin et le secret de la licorne’ enregistrée par les collégiens de Romain Rolland.

Labouret hon eus war Dintin en eil trimiziad : troet hon eus penn-kentañ an albom ha war-lerc’h hon eus enrollet hor labour e stumm ur pezh-c’hoari radio gant ar meziant digoust ha dieub "Audacity".

Nous avons travaillé sur Tintin au deuxième trimestre : nous avons traduit le début de l’album puis nous avons enregistré notre travail sous forme de pièce de théâtre radiophonique avec le logiciel gratuit et libre "Audacity".

Ar c'hlasad o labourat war Audacity

Ar c’hlasad o labourat war Audacity

Darvoudoù kentañ "Sekred an Unkorneg" hon eus lakaet e brezhoneg ha mesket hon eus hon mouezhioù gant trouzioù ha sonerezh digoust.

Nous avons mis en breton les premiers événements du "Secret de la Licorne" et nous avons mixé nos voix et des sons et musiques gratuits.

6vet-5vet divyezheg / 6e-5e bilingues