Vous êtes ici : Accueil > Archives > Pédagogie > Breton > Tintin, Milou, hag Haddock d’an dorioù digor
Publié : 27 mars 2012

Tintin, Milou, hag Haddock d’an dorioù digor

Tintin, Milou, et Haddock aux portes ouvertes

D’an 31 a viz Meurzh e vo an dorioù digor er Skolaj Romain Rolland

Le 31 Mars auront lieu les portes ouvertes du Collège Romain Rolland

Graet vo gant ar Skolaj Romain Rolland dorioù digor d’an 31 a viz Meurzh. Kinniget a vo evit pep a danvez ar pezh a vez graet enne gant sikour ar skolajidi. Bizitoù hentet vo graet ivez a drugarez d’ar skolajidi. Tu vo, da skouer, d’ar vizitourien selaou labour ar c’hlasad 6vet-5vet divyezhek : un enrolladenn eus « Tintin ha sekred an Unkorneg ».

Le Collège Romain Rolland organisera ses portes ouvertes le 31 Mars. Pour chaque matière sera proposé ce que l’on y fait avec l’aide des collégiens. Des visites guidées seront réalisées grâce aux collégiens. Les visiteurs pourront, par exemple, écouter le travail de la classe 6ème-5ème bilingue : un enregistrement de « Tintin ha sekred an Unkorneg » (Tintin et le secret de la Licorne).

Ewen Kervoas - Le Nabat