Vous êtes ici : Accueil > Archives > Pédagogie > Breton

• Mot Zaïk - Mai 2012

Mot Zaïk a zo ur gevredigezh krouet e 2008 ha staliet e Pondi hag a ra war dro an embann levrioù da selaou. Nevez zo ha zo bet goulennet ganti da vrezhonegerien yaouank Pondi kemer perzh en ur raktres : Bededap, Bededap, Bededap ; ret vo dezhe enrollañ rimadelloù (e brezhoneg evel just ;-) ) gant sonerezh. Mot Zaïk est une association créée en 2008 et installée à Pontivy qui s’occupe d’éditer des livres à écouter. Récemment, elle a demandé aux jeunes bretonnants de Pontivy de prendre part à un projet : (...)
  • Mintin gell - Avril 2012

Un danevell levezonet gant darvoudoù istorel o tennañ da doareoù ren an tuioù pellañ. Une nouvelle inspirée par des événements historiques concernant les régimes extrémistes. Mintin gell a zo istor un den hag e vignon Charlig, o vevañ en ur gêr bennak. Ar gouarnamant gell a cheñch, tamm-ha-tamm, al lezennoù, ha tamm-ha-tamm e vez krennet gwirioù ha frankizoù an annezidi. Sentiñ a ra Charlig hag e vignon hep ober netra a-enep, betek ma’z’int tapet gant ar bezen gell. :’-( Skrivet eo bet an istor-mañ gant (...)
  •  :-)) Kan ar Bobl, an distro :-)) - Avril 2012

Ar c’han war raok : dispar e oant ! Le chant à l’honneur : ils ont été formidables ! Dañserien - Danseurs Da geñver Kan ar Bobl degouezhet d’an 31 a viz Meurzh a oa e Skol Muzik ha Dañsoù Pondi ul leurenn digor kinniget gant ar rann hengounel. Div ganaouenn da zañsal a zo bet kinniget gant skolajidi divyezhek Skolaj Romain Rolland : An Anglezion bonedoù ruz, ur c’has-a-barzh (ag a c’hell bezañ dañset e stumm un an-dro), ha Du-hont war ar mane, un hanter-dro. Plijet eo bet an arvesterien hag an (...)
  • Kan ar Bobl - Mars 2012

Ar c’han war raok Le chant à l’honneur Da geñver Kan ar Bobl d’an 31 a viz Meurzh e vo e Skol Muzik ha Dañsoù Pondi ul leurenn digor kinniget gant ar rann hengounel. Div ganaouenn a vo kinniget gant skolajidi divyezhek Skolaj Romain Rolland d’enderv. Pour le Kan ar Bobl, le 31 Mars, une scène ouverte sera proposée au Conservatoire de Musique et de Danses et organisée par la section traditionnelle. Deux chants seront interprétés l’après-midi par les collégiens bilingues du Collège Romain Rolland. (...)
  • Tintin, Milou, hag Haddock d’an dorioù digor - Mars 2012

D’an 31 a viz Meurzh e vo an dorioù digor er Skolaj Romain Rolland Le 31 Mars auront lieu les portes ouvertes du Collège Romain Rolland Graet vo gant ar Skolaj Romain Rolland dorioù digor d’an 31 a viz Meurzh. Kinniget a vo evit pep a danvez ar pezh a vez graet enne gant sikour ar skolajidi. Bizitoù hentet vo graet ivez a drugarez d’ar skolajidi. Tu vo, da skouer, d’ar vizitourien selaou labour ar c’hlasad 6vet-5vet divyezhek : un enrolladenn eus « Tintin ha sekred an Unkorneg ». Le Collège (...)
  •  :-O Audacity :-O - Mars 2012

Hag anavezout a rit Audacity ? Connaissez-vous Audacity ? :-O Audacity :-O Audacity zo ur programm enrollañ ha treuzfurmañ ar son. Dieub ha digoust eo. Gallout a rit ober, hoc’h-unan, meur a vouezh disheñvel, reoù uhel tre, reoù all izel tre. Posupl eo deoc’h neuze ober ur seurt sketch radio gant an trouzioù ouzhpenn. Graet o deus skolajidi ar c’hlasad 6vet-5vet divyezhek unan, gant istor « Tintin ha sekred an Unkorneg », a drugarez ma ’z eus ar programm-mañ er skolaj. Gallout a rit treuzkas ar (...)
  • TINTIN HA SEKRED AN UNKORNEG - Mars 2012

Bandenn-dreset ‘Tintin hag an unkorneg’ bet enrollet gant skolajidi Romain Rolland. La bande-dessinée ‘Tintin et le secret de la licorne’ enregistrée par les collégiens de Romain Rolland. Labouret hon eus war Dintin en eil trimiziad : troet hon eus penn-kentañ an albom ha war-lerc’h hon eus enrollet hor labour e stumm ur pezh-c’hoari radio gant ar meziant digoust ha dieub "Audacity". Nous avons travaillé sur Tintin au deuxième trimestre : nous avons traduit le début de l’album puis nous avons (...)
  • " Ar gêr vras ", pièce de théâtre bilingue - Mars 2012

« Ar Gêr Vras » a zo ur pezh-c’hoari a tremen e Paris, hag a gont istor un SDF (un den disto), ur plac’h dibaper, hag un den bihan iskis (diskouarn bras-tre ha begek). Kuzhet eo ar plac’h dibaper gant an daou all, peogwir emañ an archerien war he lerc’h. Ar fin a zo trist un tammig, met ne fell ket din lâr deoc’h perak. Strollad ar Vro Bagan a oa war al leurenn, gant an aozer, Goulc’han Kervella. « Ar gêr vras » zo istor un den, Jos un SDF (un den disto), c’hoariet gant Simon Mahuas, e vignon, Ionig, (...)
  • Ar stajoù 3vet - Février 2012

Holl skolajidi 3vet klas a rank ober ur staj en un embregerezh. Tous les collégiens de 3e se doivent de faire un stage en entreprise. Holl skolajidi 3vet eus Romain Rolland o deus graet pep a staj en un embregerezh etre ar 5 hag an 10 a viz Kerzu 2011 gant ar pal dizoloiñ bed al labour hag ar micherioù. Penn-kentañ miz C’hwevrer 2012 o deus roet pep a rentañ-kont. Ur skouer a zo amañ-kevret. Les collégiens des classes de 3ème de Romain Rolland ont fait un stage en entreprise entre le 5 et le 10 (...)
  • Beaj da Vreizh-Veur - Mai 2011

Nous sommes allés en Grande-Bretagne du 21 au 26 mars.

Bet omp bet e Vreizh- Veur etre an 21 hag ar 26 a viz meurzh.

• Cité de la voile Eric Tabarly à Lorient - Juin 2010

Sortie pédagogique des bretonnants